2 veckor kvar sen börjar allvaret

Hejj och förlåt för apdålig bloggning men jag har inte haft lust eller ork till att skriva.
Är dö förkyld och har jätte ont i halsen men jag trotsade det och cyklade ner till stan och träffade två saknade tjejer, Cornelia och Elvira. Mys!
Köpte present till lillebror som fyller 10 år om exakt en vecka, stor pojke nu! Så på söndag blir det kalas
på landet med lite släkt!
Becca, jag och Amanda åker ner till landet redan på onsdag är där själva i två dagar, så vi hoppas på bra väder så vi kan sola och bada mycket!
Pappa och Oscar kommer fredag kväll och mamma lördag eftermiddag.
Måste leva livet nu för nu är det bara två veckor kvar. Så om exakt två veckor har jag gått första dagen på gymnasiet. Jag börjar faktiskt längta nu!
Nu ska ska jag kolla på tv, Eric Saade är me på Liseberg hihih
Lite mer än två år sen vi sågs för första gången ♥

Kommentarer
Postat av: necc

2011-08-09 @ 11:13:15
Postat av: becca

tja.tja, tänkte bara avslöja för dig att din lillebror fyller 10 år, inte 11år. nu vet du det :)

2011-08-09 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0