17 augusti

Hej på er, ni har blivit fler vilket är awesome!
Har precis lagt mig i sängen och ska snart sätta på One Tree Hill som vanligt. Börjat på säsong 4 nu, såg näst sista och sista avsnittet igår haha men idag ska jag se första!
Håret blev faktiskt riktigt bra, får jag tvätta det några gånger så blir de perfekt! Mina slingor kom faktiskt fram nu, och dom gjorde jag i början på april så det är toppen!
Jag älskar doften när man färgar håret, ja kanske är knäpp men tycker de luktar gott!
Funderar på att ha en frågestund i typ morgon, eller vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: magda

fin blogg!

allt bra? :)

2011-08-17 @ 23:20:08
URL: http://mmagdafahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0