16 augusti

Hej på er!
Vart en dag i Linköping som sagt. De var mysigt att gå runt och kolla där, så sällan man åker dit.
Fick med mig en svart stickad tröja och en transparent skjorta med mig hem så det var nice! Kan tyvärr inte vissa bilder på det för min mobilkamera är inge bra. Käkade på taco bar också, de var got men åt knappt hälften för man fick så mycket.
I morgon ska jag nog ta med mig lillebror till Hageby, måste köpa ett nytt nagellack för mitt tog slut nu när jag målade så han bara måla ena handen haha jättefint!
Ska se om jag kan hitta jeans och sen ett snyggt linne jag kan ha till skjortan också. På torsdag blir det rix fm och augustifesten, de blir nog nice!
Nu ska jag nog sätta på One Tree Hill och mysa ner mig i sängen, är as trött så det blir skönt.
Så säger god natt nu, vi hörs nog i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0