14 augusti

Hejj på er!
Kan jag ha bilden sådär? Är den för stor? Funderar på att ha alla mina bilder så.
Min statistik har sjunkit as mycket men jag ska se till och ändra på det. Har massa bilder från helgen att vissa så dom kommer nog i morgon. Fast det blir inte alla för får inte in alla bilder i datorn, det är något fel med sladden. Men lite bilder ska ni få. I morgon ska jag upp tidigt och sjunga för lillebror som blir stor!
Firade han på landet idag med pannkakstårta och bullar men farmor kommer i morgon och firar han.
Nu ska jag snart ut och träffa Linnéa, får se va vi gör.
Ser fram i mot sista veckan nu, den ska bli grym för sen är det försent. Ska gå nu, vi hörs senare ikväll eller i morgon.

Kommentarer
Postat av: :D

Sen börjar det roliga ;) :D

2011-08-15 @ 00:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0